Nowi wędrowcy u źródła Aganippe #7

19:27 0 Comments A+ a-


Zapraszam na najnowszy numer Kuriera Elizjum!


"Kiedyś będziesz mój"Elorence(Eli)
Patrycja zawsze kochała tańczyć. Miała poukładane życie i plany na przyszłość. Wszystko się zmienia, kiedy ojciec umiera, chłopak postanawia odejść - mimo, że ją wciąż kocha, pojawiają się problemy finansowe, przestaje występować na deskach teatru, najlepsza przyjaciółka milknie, a nowy obiekt westchnień traktuje ją jak powietrze. 
Romans


Włochate sercemózg_leniwca
Harry Potter na lewej stronie, czyli co by było, gdyby Voldemort wybrał Neville'a.
Fanfiction >>> Harry Potter


Aurora jest na pozór dziewczyną jak każda inna: studiuje, ma znajomych, z którymi stara się spotykać jak najczęściej. Jest też typową introwertyczką, która preferuje samotne wieczory aniżeli dzikie imprezy. Mimo całkiem poukładanego życia, czegoś jej brakuje.

Wszystko się zmienia, gdy poznaje Christophera: starszego od niej, nowojorskiego prawnika, który fascynuje ją i intryguje. Nic jednak nie idzie tak jak powinno: ona nie chce ograniczać swojej wolności i rezygnować z dotychczasowego życia, on chciałby zbudować trwały związek, co jest niemożliwe gdy druga połówka ciągle wyjeżdża i ryzykuje swoje życie.
Romans


Wielka draka w WWESleepka Ambrose
Tara i Eveline są najlepszymi przyjaciółkami od dziecka, obie mają jednak przedziwną pasję. Uwielbiają... wrestling. Zarówno jego oglądanie jak i uprawianie. Dzień, gdy dziewczyny pierwszy raz wybierają się na galę Raw będzie dniem, który zapamiętają do końca życia. Wtedy bowiem przez jedną imprezę sprawy nabierają niezapowiedziany obrót, a dziewczyny, przez okrutny a jednocześnie niebywale szczęśliwy zbieg okoliczności trafiają w sam środek Federacji WWE, ku ich nieszczęściu, na ich drodze stają dawni członkowie The Shield- Dean Ambrose i Roman Reigns. Jak potoczą się ich dalsze losy w Raw? Jakie będą konsekwencje ich jednego kłamstwa? Czy przetrwają w niebiezpiecznym, wrestlingowym świecie?
Fanfiction >>> Wrestling


Księżniczka i trener Mardzia 
Księżniczka zakochuje się w swoim trenerze fitness. Czy ta miłość ma szansę na przetrwanie?
Romans


Ogarnąć ApokalipsęRinkashi Meari
Reva od zawsze wiedziała, że jej przeznaczeniem jest bycie kimś niesamowitym. Nie mogła sobie wymarzyć lepszej pracy niż łowca zombie, była w tym naprawdę świetna. Podczas standardowego zadania nie wszystko jednak poszło zgodnie z planem. Po tej misji wszystko się zmieniło. W życiu dziewczyny pojawiło się od cholery nowych problemów. Nie miała wyjścia, musiała się przystosować. Jedno jest pewne, przeżyją tylko prawdziwi badassi.
Sensacyjne


Miłość i ryzykoAriel21
- Szybko, skryj się. - usłyszałem zdenerwowany głos swojego taty. Długo się nie namyślając, pobiegłem do sypialni rodziców i wszedłem pod łóżko. Przytuliłem do siebie swojego ukochanego misia i modliłem się, aby ten Czarny Pan już poszedł. Nie widziałem jego twarzy, gdyż zakryta była przez czarny kapelusz z rondem wielkości koła od roweru.
W domu coś huknęło. Odkleiłem głowę od podłogi, a swój wzrok skierowałem na drzwi od pokoju. Na podłodze widziałem kilka czerwonych kropli, które przypominały... krew?
Po policzkach zaczęły spływać mi łzy.
- Błagam cię! Zostaw mnie w spokoju! - prosił tata.
- Gdzie on jest?
- Nie ma go! Katie go zabrała... - szeptał mój ojciec.
Usłyszałem jakiś szmer, a po chwili ciało mojego taty leżało na podłodze, z głową skierowaną w moją stronę.
- Tato... - szepnąłem. Nagle przed moimi oczami, nad gardłem taty, zabłysło srebrne ostrze. Nie miałem pojęcia co się stanie, dopóki tego nie zobaczyłem. Błyszcząca stal zagłębiła się w krtani mojego taty.

Zachłysnąłem się powietrzem. Tato, musisz żyć! Te słowa powtarzałem w myślach do czasu, aż nie straciłem przytomności...
Romans

Obsługiwane przez usługę Blogger.