Nowi wędrowcy u źródła Aganippe #12

20:20 0 Comments A+ a-


Witajcie Herosi!
Utworzyłam i zaktualizowałam ranking, który znajduje się na samym dole strony. Podane tam są tytuły blogów oraz liczba zdobytych punktów. Zapraszam do aktywnego zdobywania punktów na FORUM.
Może już zauważyliście, na pasku bocznym widnieje ankieta. Gorąco proszę o głosowanie! ;D

Tymczasem powitajmy nowych członków Helikonu!

***

Tagged#MONSTERSWilczy & Tenebris
Ergastulum to miasto złoczyńców i płatnych morderstw, tanich prochów i jeszcze tańszych prostytutek. Przemoc, seks i narkotyki, wszystko, czego potrzeba do pełni szczęścia, jest na wyciągnięcie ręki. Zobacz, jak sobie tu radzi grupa Zmroków, ludzi o podejrzanej moralności i ponadprzeciętnej sile, za którą każdego dnia muszą płacić wysoką cenę.
Fanfiction >>> Anime & Manga


Stała Czujność! Adaline
Zginąłem w czasie Bitwy pod Little Whinging. Lord Voldemort ugodził mnie śmiercionośnym zaklęciem prosto w twarz. Obudziłem się w pewnego rodzaju czyśćcu, by pogodzić się z przeszłością do której już nigdy nie chciałem wracać.
Fanfiction >>> Harry Potter


Gdy miały po 16 lat, marzyły, że będą się przyjaźnić już na zawsze. Chciały pójść razem na studia, razem zwiedzić świat. Wierzyły, że nic nie jest w stanie ich rozdzielić.
Teraz mają po 25 lat i ich życia potoczyły się nieco inaczej, niż tego oczekiwały. Jedna z nich jest już żoną i matką trójki dzieci, druga kończy studia. Widziały, jak przyjaźń upada pod wpływem miłości. Co jeśli z ich relacją stanie się to samo?
Młodzieżowe

Obsługiwane przez usługę Blogger.