Podsumowanie roku 2016

00:32 0 Comments A+ a-

Kochani Herosi!

Dziękuję Wam za ten wspólnie spędzony 2016 rok! Jest Was już 53! I ta liczba, choć niektórym może się wydać niewielka, mi sprawia ogromną radość!

A oto jak przedstawia się skład:

Romans - 14
Harry Potter FF - 12
Zbiory opowiadań - 3
Xiaolin Showdown FF - 3
Młodzieżowe - 2
Sensacyjne - 2
Pamiętniki Wampirów - 2
Percy Jackson FF - 2
Kuroshitsuji FF - 2
Anime FF - 1
Uniwersum DC FF - 1
Manga FF - 1
Multifanfiction - 1
Kraina Lodu FF - 1
Avengers FF - 1
Wrestling FF - 1
Wojenne - 1
Kryminał - 1
Obyczajowe - 1

W roku 2016 królował romans choć FF o tematyce Potterowskiej było tuż, tuż na drugim miejscu. 
Jestem niezmiernie ciekawa jak klasyfikacja będzie przedstawiać się w przyszłym roku, choć do tego jeszcze ogrom czasu! :D


Noworoczne porządki oceniam bardzo dobrze. Jeśli jesteście uważni to mogliście przeczytać lub sami zobaczyć, iż pozmieniałam co niektórym miniatury przy opisach. Były po prostu nieaktualne z Waszymi nagłówkami na blogach.
Z kolei bardzo mnie cieszy, że na wszystkich blogach widnieje link lub button do Helikonu. Nikogo więc nie musiałam upominać! :D
Niestety usunęłam 3 blogi ze spisu, widnieją one na dole strony wraz z powodem usunięcia.
Uzbierało się też sporo blogów, które nie zgłosiły mniejszej aktywności lub zawieszenia. Mam nadzieję, że te opowiadania ruszą i nie zakończymy wspólnej przygody.

  • Nowym krokiem w tym roku było założenie forum. Chciałabym poznać Was może trochę z innej strony. Chciałabym po prostu zjednoczyć Herosów! Dlatego zapraszam Was serdecznie na http://elizjum.forumpolish.com/ i mam nadzieję, że zostaniecie tam na dłużej. Oprócz poznawania siebie, rozwijania swoich zdolności, forum pozwoli Wam na rywalizację. Herosi mają możliwość zdobywania punktów rankingowych - na wiele sposobów! Na najlepszych Herosów rankingu będą czekały niespodzianki! Więc mam nadzieję, do zobaczenia na forum!

KLIK

  • A jedną z możliwości zdobywania punktów rankingowych jest wpisanie się do mojej Czytelni. Ja będę miała motywację do czytania, a Wy zdobędziecie punkty, mą skromną ocenę oraz być może stałego czytelnika. :D
KLIK lub KLIK

Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku, spełnienia marzeń (chociaż tych najważniejszych) i ogromu miłości. 
Przede wszystkim jednak weny moi Herosi!


Obsługiwane przez usługę Blogger.