Nowe rozdziały #5

21:21 0 Comments A+ a-




Miasto bez ciebie - 3. Cień
Dostrzegam nieznaczny ruch na zewnątrz. Podnoszę się z łóżka i podchodzę szybko do okna. Odsuwam dyskretnie cienką zasłonkę. Wytężam wzrok jak najmocniej, jednak z tej odległości trudno mi rozpoznać twarz intruza. Wątłe światło latarni pada na nieznajomego.


Tale as old as time - Rozdział 4
Rozejrzała się wokoło, by sprawdzić, czy nikt na nią nie patrzy. Próbowała w ten sposób zidentyfikować adresata jeszcze przed przeczytaniem treści, ale żaden z uczniów nie wlepiał w nią wzroku. 
Nie wiedząc czego ma się spodziewać, otworzyła liścik pod stołem.
Wiem, że masz mnie za kretyna. Ja siebie zresztą też... proszę, Rose, daj mi się usprawiedliwić. Spotkajmy się dziś po lekcjach w bibliotece. Bardzo zależy mi na tej rozmowie. Będę czekał, Scorpius. 
Rose aż zadygotała ze złości. Nawet nie zdawała sobie sprawy z tego, że zgrzyta zębami. 


Dusze naszpikowane cierniami - Rozdział 3
Kilkakrotnie okręcił miecz. Znaczył nikłym śladem powietrze naokoło. Zmrużyła oczy, przyglądając się jego ruchom. Zacisnęła dłoń na chłodnym metalu i osłaniając się pokrywą, wydobyła niewielki sztylet z torebki. Czasem miała ochotę uściskać Sama za środki ostrożności, które tak uparcie wpajał swoim pracownikom.
Powietrze zadrżało od napięcia, choć może uczyniły to budynki, gdy archanioł biegiem ruszył przed siebie. Serce Annabell przyśpieszyło znacznie, a ciało jakby wbiło w ziemię.

Obsługiwane przez usługę Blogger.