Nowe rozdziały #4

17:53 0 Comments A+ a-



Miasto bez ciebie2. Dzień naszego spotkania
Ironiczny uśmiech nie schodzi z jego twarzy, choć pewnie domyśla się już o czym mówię. Staram się przypomnieć sobie jego imię, które widniało na pierwszej stronie spiętych kartek z jego danymi i wszystkim, czego sam nigdy o sobie by nie opowiedział na rozmowie kwalifikacyjnej. Wywiad ojca szybko się ze wszystkim uporał. Wystarczy rzucić trochę pieniędzy, a prywatność trafia szlag. 
Nie żebym czegoś o tym nie wiedziała.
– Cierpimy na tę samą chorobę, Sylwestrze.


Nie igraj z KsiężycemRozdział 6.1
Poprawiając strzemię Fahad stwierdził, że faktycznie – czuje się lepiej. Ręce miał suche i ciepłe.
– Jedź powoli, najlepiej kłusem – poinstruował go Azam. – Cały czas traktem. Dogonię cię.
– Co chcesz zrobić?
– Jedź.
Fahad poczuł, jak wokół jego żołądka zaciska się żelazna obręcz.
– Chcesz go zabić – wykrztusił.
– Jedź!
Klepnięty w zad koń ruszył truchtem.


Imaginy i pairingi o postaciach z Harry'ego PotteraW blasku srebrzystej tarczy. Rozdział 1
"Malfoy z kimś rozmawiał. Położył rękę na klamce, ale nie zwracał uwagi czy ktoś jest w środku. Naciskając klamkę spojrzał do środka. Szybko ją puścił. Odchodząc dalej rzucił mi pełne nienawiści spojrzenie. Pewnie ominęła mnie wtedy kolejna kłótnia. [...]
– No, Al, musimy iść do wagonu prefektów. – powiedziałam wstając z miejsca.
– Do zobaczenia! – Albus wyszedł za mną.
Pomachałam wszystkim na pożegnanie.
– Muszę ci coś pokazać! – powiedział z entuzjazmem i odchylił szatę. Z wewnętrznej kieszeni wystawałam mu skrawek starego pergaminu. Od razu to rozpoznałam.
– Oddał ci? – krzyknęłam.
– Ciszej.
– W sumie i tak nie była już mu potrzebna. – stwierdziłam.
Cudownie! Mapa Huncwotów została z nami w Hogwarcie. To tak wiele ułatwia!"


Fragment rozdziału i tylko fragment, w końcu to ma być post reklamujący rozdział: Kto został nowym kapitanem, kiedy przeprowadzono eliminacje do drużyny i kto wchodzi w jej nowy skład — to pozostawało tajemnicą dla całego zamku. Tym większa była więc ciekawość wśród uczniów, gdy zgromadzili się w pierwszy sobotni listopadowy poranek na śniadaniu w Wielkiej Sali. Za trzy godziny miał rozpocząć się najbardziej zagadkowy mecz quidditcha w dziejach Hogwartu...

Obsługiwane przez usługę Blogger.