Nowi wędrowcy u źródła Aganippe #3

15:51 0 Comments A+ a-




Butterfly - lolka218
On- dwudziestolatek, który bawi się życiem nie zważając na innych. W jego życiu najważniejsze są trzy rzeczy: sex, kobiety i alkohol.
Ona- osiemnastolatka, która tak jak on uwielbia życie. Szybką jazdę, sex oraz zabawę. Kocha rodzinę mimo, że nie mają dla niej czasu.
Razem tworzą mieszankę wybuchową. Poprzez zawarcie układu splatają swoje życie jak się okaże na długo. Lecz nic nie może przecież wiecznie trwać. W grę wchodzą uczucia, z którymi żadne z nich nie miało styczności.
.................
A co jeśli ona?
.........................................
A co jeśli on?
............................................................
Może oni razem?
[Romans]


Walczę i zwyciężę - Ruda/Red Criminal
Masowe morderstwo na jednym z opuszczonych osiedli niszczy ułożone życie porucznik Catheriny Morgan. Wystarczyło zaledwie kilka tygodni, by obrócić w pył wszystko w co wierzyła i znienawidzić ludzi, którym ufała. A tajemnicze morderstwa są zaledwie wierzchołkiem góry lodowej. Góry, która niebawem runie, zmuszając Catherinę i innych do nieludzkiej walki o życie.
[Sensacyjne]


Mglista Symfonia - Acrimonia
Wraz z nadejściem piątego roku w Hogwarcie, przyjaźń Trójcy Świętej zostanie wystawiona na próbę. Poza murami szkoły szaleje groźny czarownik, gotowy wyeliminować swojego największego wroga - piętnastoletniego ucznia Hogwartu. Niestety nikt nie wierzy Potterowi w powrót Czarnego Pana, na domiar złego w Hogwarcie zaczynają się dziać niespotykane dotąd rzeczy. Jak zakończy się historia? Czy ich przyjaźń przetrwa? Czy Lord Voldemort wygra?

Historia widziana oczami Hermiony Granger, najlepszej przyjaciółki Wybrańca.
[Fanfiction - Harry Potter]


Cichy szept miłości - Pingwinek
Nie mogłam wiedzieć, że los i tym razem okaże się dla mnie zwodniczy. Prowadząc mnie z zamkniętymi oczami, pokazywał mi wszystko, czego podświadomie mi brakowało. Wtedy nie zdawałam sobie sprawy, że jedna podjęta decyzja zmieni wszystko, co znałam. Nie mogłam wiedzieć, że będzie tym, który był mi przeznaczony.
[Fanfiction - Harry Potter]

Obsługiwane przez usługę Blogger.