Nowe rozdziały #10 & Nowości

14:50 0 Comments A+ a-

Witajcie Herosi!

Z radością pragnę Was poinformować, iż dokonałam podsumowania pierwszej edycji Tablicy zadań oraz kwietniowej ankiety. Jestem naprawdę szczęśliwa, że otrzymałam odzew od Was i tak chętnie braliście udział.


Zapraszam Was do podjęcia się świeżutkich wyzwań z tablicy oraz do głosowania w nowej ankiecie na miesiąc maj.


Gratuluję wszystkim, którzy w tych akcjach zdobyli punkty rankingowe, a trochę ich przybyło! :D
A teraz już nie przedłużając, zapraszam do lektury 2 świeżutkich rozdziałów.

Miasto bez ciebie 7. Czarny Wilk
Czy gdyby jako dziecko była zmuszona żyć na ulicy, to umarłaby z głodu po paru dniach? A może padłaby ofiarą okolicznego gangu? Jest słaba fizycznie i psychicznie, opiera się na złudnej nadziei, żyjąc zamknięta w swojej szklanej kuli. To oczywiste, że ktoś taki jak ona długo by nie przetrwał, ale ten błysk w oku, który dziś zobaczyłem, sprawia, że nie jestem już tego tak do końca pewny. Upór i niezachwiana chęć życia mogą okazać się skuteczniejsze niż wrodzony spryt. 
Wiem to lepiej niż ktokolwiek inny.


Imaginy i pairingi o postaciach z Harry'ego PotteraW blasku srebrzystej tarczy. Rozdział 3
Ktoś obcy patrząc na nas z boku mógłby powiedzieć, że to tylko przyjaciele droczą się ze sobą, ale dla nas nie była to jakąś zwykła, żartobliwa sprzeczka. To coś większego, ważniejszego i o wiele bardziej negatywnego. Dobrze wiedzieliśmy, że przez wakacje wyszliśmy z wprawy, a przecież była to walka o honor. Nie mogłam przegrać. 

Obsługiwane przez usługę Blogger.